Nytt medlem: Lyse Agon

Denne uken ønsker Maritimt Forum Stavangerregionen velkommen til et nytt medlem, Lyse Agon AS.

Lyse Agon er en del av Lyse-konsernet og leverer elektroinstallasjoner og infrastrukturløsninger til både private og offentlige aktører i regionen.

Selskapet håndterer hele verdikjeden – fra planlegging og prosjektering til utførelse, drift og vedlikehold – og har spesialkompetanse innen gatebelysning, ladeanlegg for tungtransport, batterisystemer og landstrøm.

Den maritime satsingen er allerede godt i gang. Fra mai 2026 drifter Lyse Agon landstrømanlegget ved Stavangerregionen Havn – en kontrakt som understreker selskapets evne til å levere driftssikre løsninger i krevende omgivelser.

Medlemskapet i Maritimt Forum er et naturlig neste steg i arbeidet med å bygge en sterkere maritim posisjon.

Vi ser frem til samarbeidet og ønsker Lyse Agon hjertelig velkommen.












Neste
Neste

Stad skipstunnel er vedtatt -og vi fikk være tilstede